Σάββατο 1 Ιανουαρίου 2011

Tα δικά μου Χριστούγεννα - Μy Christmas

Σήμερα  αποφάσισα να μιλήσω για ένα άλλο κομμάτι της διακόσμησης που δεν είναι ορατό κομμάτι. ''Η ατμόσφαιρα". Θεωρώ πως είναι το σύνολο των εικόνων του περιβάλλοντος που παρατηρούμε και μας κάνει να εισπράτουμε μέσα μας το feeling της ''ατμόσφαιρας''.
Έτσι λοιπόν σήμερα σας δείχνω πώς είναι τα δικά μου χριστούγεννα στην ''ατμόσφαιρα'' του μυαλού μου. Σίγουρα δεν είναι ελληνικά γιατί οι έλληνες δεν τα γιορτάζανε με κόκκινες κορδέλες, αστεράκια και γκλίτερ. Είναι ξενόφερτος τρόπος γιορτής γι' αυτό κι εγώ σας παραπέμπω στα αμερικάνικα 50'ς. Ελάτε μαζί μου σ' αυτό το ταξίδι σήμερα.......

Τoday i decided to speak for a different part of decoration that is called ''the feeling''. ''The feeling'' is the sum of objects and colours, music, light, style that give us a ''feeling'' of the place we observe and that is all we keep in our memory from a space and our impressions stick in that memory.
So, this part or Christmas i am typing today for, is about the ''feeling'' i have on Christmas hollydays inside my mind and memories when i first met Christmas as a child.....

(my apologies for my bad English)

Ceil Chapman
1950s xmas Paulette Goddard


To Rockfeler Center 50's







H Jackie με τα παιδιά της σε ενσταναντέ εποχής
O άγγελος των Χριστουγέννων Μerylin Monroe



Χριστουγεννιάτικη  φωτογραφία για το LIFE magazine




http://picasaweb.google.com/AuntLefty/XmasImages#




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου