Τρίτη 11 Ιανουαρίου 2011

Συλλογή καρτών - business card collection

Μόλις χθές ανακάλυψα πως είμαι συλλέκτης καρτών! Δεν το είχα προσέξει αυτό σε μένα, όμως έπειτα απο ένα συμμάζεμα τις προάλλες που με έπιασε πάλι ''πυρετός'' ξαφνιάστηκα με το πόσες κάρτες είχα αποθηκευμένες σε κάποιο σακουλάκι!
Κάρτες επαγγελματικές, συνδρομητικές, η πρώτη μου κάρτα αναλήψεων στη citybank (ούτε κι εκεί δεν υπάρχουν χρήματα :((( ), μία παλιά κάρτα του οαεδ, τηλεκάρτες (η μία στο σακουλάκι αχρησιμοποίητη παρακαλώ), εισητήρια απο καναδυό αγώνες της ΑΕΛ, εισητήριο του ΟΣΕ χωρίς να εκμεταλευτώ ποτέ την επιστροφή της διαδρομής και τι να σας λέω άλλο, ένας χάρτης της Κρήτης απο το καλοκαίρι που πήγαμε διακοπές, μερικές είναι και κομμάτια της ζωής μου.....
Για καρτοσυλλέκτρια δεν με είχα πάντως.

και είναι μόνο όσες χωρέσανε στη φωτό!

η κάρτα του γυμναστηρίου που πήγαινα εδώ και αιώνες, η ημερομηνία της λήξης είναι και η τελευταία φορά που είχα πάει. Μη με ρωτήσετε πότε πήγα και έκανα εγγραφή......

η πρώτη μου ανάληψης? να είχαμε και μερικά ζεστά....

τα εισητήρια της ΑΕΛ και ένας ιστορικός αγώνας με την τούρκικη ομάδα, το τσαρούχι του τσαγκάρη μου το έβαλα επίτηδες απο πάνω χαχαχ

η κάρτα του περιοδικού που εργαζόμουν ως γραμματέας

η κάρτα του 19 όπου εργαζόμουν στην υποδοχή

μια δοκιμαστική κάρτα μέλους του ΚΙΚΑ για όσους το θυμάστε, όπου δεν κυκλοφόρησε ποτέ και κράτησα μια για ενθύμιο, μαζί με κάποια αυτοκόλητα και την επαγγελματική κάρτα, κι εκεί εργαζόμουν ως γραμματεία & λογιστήριο.
 Τελικά μερικά πράγματα είναι καταλάθος διαχρονικά, η ιδιότητα τους έχει πάψει να ισχύει, αλλά έχουν παραμείνει σε τσέπες πορτοφόλια (που να δείτε και αυτές που μου έχουνε δώσει στις πρόσφατες δημοτικές εκλογές) και τσάντες.
Έχετε κάποια ιδέα τι να τις κάνουμε?

Φιλιά,

Βαλεντίνα

mail me victorynikh@gmail.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου