Πέμπτη 8 Σεπτεμβρίου 2011

EDITORIAL - BLOGORIAL


Έπειτα από μία φοβερά κουραστική μέρα και τελειώνοντας ένα υπέροχο project (που θα αναρτήσω σύντομα) βρήκα τον εαυτό μου κάποια στιγμή να παραδέχεται πως πάντα είμαι διστακτική να αποφασίσω σε δύο πράγματα (τι περίεργο για ζυγό χαχα) ανάμεσα στο λιτό και στο φορτωμένο, κλασσικό ή φουτουριστικό, μίνιμαλ ή μάξιμαλ; 
Βέβαια αυτό είναι και το μαγικό, να μπορείς να πάρεις την καλύτερη απόφαση στην κατάλληλη στιγμή πάνω στο peak του διλήμματος!
Έτσι λοιπόν ανακαίνισα το blog-άκι μου και με λίγες πινελιές ακόμη θα είναι έτοιμο για μία φανταστική χειμερινή σαιζόν!
Πρόσθεσα μερικές σελίδες ακόμη ώστε να ικανοποιήσω τον μαξιμαλισμό όλων μας και κάθε πέμπτη θα έχω σαν θέμα ημέρας το χρώμα γιατί είναι απαραίτητο στη ζωή μας σαν το οξυγόνο.

Στις καρτέλες των σελίδων μου θα βρείτε:

RECENT POSTS : μόνο τα ποστ της εβδομάδας

DECORATION: ότι θέμα αφορά συνολική διακόσμηση της κατοικίας

DIY = ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ: διάφορες κατασκευές δικές μου ή δικές σας (στείλτε μου ιδέες plz!)

FASHION REPORT: τάσεις της μόδας γιατί όλοι είμαστε λάτρεις

LIFE STYLE: προσωπικές απόψεις, εμπειρίες και πράγματα που λατρεύει η bloger σας

PORTFOLIO: προσωπικές εργασίες που υπόσχομαι πως μέσα στο χειμώνα θα ανανεωθούν.

Τα θέματα που θα φιλoξενούνται καθημερινά θα είναι τα εξής:

ΔΕΥΤΕΡΑ - ΔΙΑΚΟΣΜΗΣΗ

ΤΡΙΤΗ - TUESDAY DESIGN ALERT

TETARTH - ART & DESIGN

ΠΕΜΠΤΗ - COLOR ME

ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ - FUNNY FRIDAY

ΣΑΒΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΟ - WEEKEND ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΑΓΟΡΑΣ

Εύχομαι σε όλους μας μία υπέροχη σαιζόν!

Φιλιά                                                                    
xoxo
Βαλεντίνα 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου