Τρίτη 27 Σεπτεμβρίου 2011

TUESDAY DESIGN ALERT

Scrap book!


Σήμερα θα δούμε ένα διαφορετικό Τuesday design alert.
Όλοι μας έχουμε κάποιο ταλέντο και όταν λέω όλοι εννοώ όλοι.

Θυμήθηκα αυτές τις ημέρες την αγαπημένη και μοναδική μου συλλογή απο σκίτσα. Το σκίτσο με τον Marlon Brando το σκιτσάρισα απο τη φωτογραφία ενός περιοδικού όταν ήμουν 14 χρονών.


Ευτυχώς μου έμεινε κάτι από τα δημιουργικά μου χρόνια και σήμερα μοιράζομαι μαζί σας το μικρό μου προσωπικό θησαυρό που δεν τον έχουν δεί και πολλοί.

Πρέπει να τa συντηρήσω πιά, τα φύλλα έχουν κιτρινίσει απο το πέρασμα του χρόνου πάνω τους. 


H μονόχρωμη περίοδος                                                       
τη λές και λίγο Μairylin
 

H πολύχρωμη περίοδος                                                       
 




Η ασπρόμαυρη περίοδος                                                       


 


art deco
 

Robin Hood
 


προφανώς δεν είχα καμία σχέση με τα δίτροχα....


Adam's Family inspiration
H αρχαιοελληνική περίοδος                                                       
Χοχο
Βαλεντίνα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου