Τετάρτη 19 Οκτωβρίου 2011

ΤΕΤΑΡΤΗ - ΑΠΕΡΓΙΑ

Σήμερα είναι μια μέρα που θα ήθελα να απεργώ, οπότε δεν θα κάνω ούτε μία ανάρτηση.
Η μαύρη εικόνα είναι εικόνα διαμαρτυρίας για τα όσα ζούμε και θλίψης για όσα μας παίρνουν μέρα με την ημέρα δια της βίας.

my protest against economic abuse & loss of humanity on the altar of capitalism & any political side!

Είναι όμως το μόνο κακό που συμβαίνει;
Είχα μία συζήτηση με φίλες πρόσφατα, και επεσήμανα κάτι που με στεναχώρησε: δύο χρόνια η οικονομική κρίση μας τσάκισε όλους το ηθικό.... η ανηθικότητα τόσα χρόνια όμως δεν μας πείραξε στο ελάχιστο!
Ντροπή σε όλους μας, γιατί έτσι πρέπει να το νιώσουμε. ότι δεν κατάφερε το οποιοδήποτε άσχημο κοινωνικά και ηθικά γεγονός να μας κάνει να αισθανθούμε, το κατάφερε σε δύο μόλις χρόνια, η οικονομική κρίση!!!!
Οι ψυχολόγοι και κοινονιωλόγοι θα κάνουν χρυσές διατριβές με όλους μας σήμερα!
Κι εγώ, όσο στεναχωρήθηκα στη σκέψη αυτή σήμερα, δεν στεναχωρήθηκα ποτέ έτσι τα 2 έτη οικονομικής κρίσης που βιώνω με τους συμπατριώτες μου.
Χωρίς να είμαι καταθλιπτική, για μένα είναι μέρες πένθους για την ηθική που χάθηκε και τον πατριωτισμό. Κανονικά, σε άλλους καιρούς οι βουλευτές θα είχαν καταλήξει να κάνουν μπάνιο στο λιμάνι του Πειραιά, πεταμένοι από αγανακτισμένους Έλληνες. Ας μου κάνουν μήνυση αν θέλουν γι' αυτό που γράφω και θα τους σύρω με τη σειρά μου σε δικαστήρια για τα ανθρώπινα δικαιώματα μου που καταπατούνται καθημερινά! Ληστές χωρίς κουκούλα, που αφαιρούν υλικά, πνευματικά αγαθά και ελευθερίες........

Βαλεντίνα - Ελληνίδα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου