Πέμπτη 27 Οκτωβρίου 2011

I'VE GOT MAIL! - EXΩ ΓΡΑΜΜΑ!

Υπέροχη αίσθηση φρεσκάδας και απαλότητας στο χώρο! Τη βρίσκω φανταστική ιδέα!

Στις 26 Οκτωβρίου 2011 2:27 μ.μ., ο χρήστης AΥΓΟΥΣΤΑ
Βρήκα τυχαία τη σελίδα στο facebook και δε φαντάζεσαι πόσο χαίρομαι που υπάρχουν άνθρωποι και επαγγελματίες σαν εσένα στον κόσμο αυτό, με άψογη  αισθητική αντίληψη και πάνω απ'όλα όρεξη και αγάπη για τη δουλειά τους. Δηλώνω μεγάλη θαυμάστρια και εύχομαι να συνεχίσεις να το κάνεις για πολλά πολλά χρόνια ακόμα. Αν μπορέσεις κάποια στιγμή κάνε ένα θέμα για κεφαλάρια κρεβατιών και την κατασκευή τους καθώς μου κόλλησε η ιδέα και πλέον για κανένα λόγο δεν παίρνω κρεβάτι με έτοιμο κεφαλάρι!

Με θαυμασμό,
Αυγούστα



Είναι γνωστό ότι μια παλιά πόρτα, γίνεται ένα ωραίο εντυπωσιακό κεφαλάρι.


Αγαπητή Αυγούστα,

Καλή σου μέρα!

Το email σου ήταν μία πάρα πολύ ευχάριστη έκπληξη για μένα! Σ' ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια που μου ανέβασαν την ψυχολογία - διάθεση.
Κάποτε κάποιες άλλες bloggers με ενέπνευσαν κι εμένα με την προσπάθεια τους και αυτός είναι ο λόγος που είμαι σήμερα εδώ. Εύχομαι τα μελλοντικά μου σχέδια να πραγματοποιηθούν και τότε θα δείς ακόμη περισσότερα και πλούσια θέματα. Μακάρι να γίνει η ευχή σου πραγματικότητα και να το κάνω για πάρα πολλά χρόνια αυτό, γιατί με γεμίζει απεριόριστα!
Η επιθυμία σου είναι χαρά μου! άρχισα ήδη να ψάχνω το θέμα με τα κεφαλάρια και θα προσπαθήσω να βρώ και κάτι κατασκευαστικό, ώστε να μπορεί κάποιος να το φτιάξει και μόνος του.

Φιλιά πολλά!

Βαλεντίνα



προσωπικά αυτή την πρόταση την απορρίπτω γιατί δεν θα άντεχα να έχω κάτι τόσο βαρύ πάνω από το κεφάλι μου....

Η δική μου προτίμηση είναι αυτή: πάρτε μέτρα και δώστε τις διαστάσεις στο μαραγκό, να σας φτιάξει μια ξύλινη κατασκευή με λευκό ξύλο (ανάλογα το χρώμα του κρεβατιού) και μπορείτε να βάλετε εσωτερικά κρυφό φωτισμό για εντυπωσιακό αποτέλεσμα (καταργείτε και το πορτατίφ έτσι) αλλιώς τα κρεμαστά σπότ είναι υπέροχα!

Τώρα, αν πιάνουν τα χεράκια σας και θέλετε με μηδέν κόστος κάτι, μπορείτε να βρείτε παλιές σανίδες και να τις καρφώσετε έτσι που να έχετε ένα κεφαλάρι και αν έχετε καλλιτεχνικές τάσεις βάψτε το με ότι σας εκφράζει, μια λέξη, το όνομα σας, ζωγραφίστε λουλούδια αν είστε ρομαντικοί....

Σε πλαίσιο:
στο ΙΚΕΑ υπάρχουν έτοιμα πλαίσια που μπορείτε να ντύσετε με ύφασμα (ακόμη και εσωτερικά μπορείτε να βάλετε υλικό γεμίσματος ώστε να μην υπάρχει κενό και να είναι μαλακό το κεφαλάρι).

η φίλη μας εδώ, έφτιαξε δύο πλαίσια με πολύ απλά υλικά και γενικά τα συνδύασε όλα πολύ ωραία!

Τα πλαίσια επίσης μπορεί να είναι μικρού μεγέθους σε πολλαπλή ποσότητα, κολλητά το ένα με το άλλο. Το δεξί  παράδειγμα είναι κορνίζες επενδυμένες με καθρέφτη αντί γυαλί. Πολύ έξυπνο!

 Μπορείτε να ράψετε μεταξύ τους πολλά μαξιλάρια τετράγωνα.....
Ή να τα κολλήσετε πάνω σε μία ξύλινη πλάκα (μπορείτε να παραγγείλετε μια πλάκα ξύλινη σε διαστάσεις που θα δώσετε σε κατάστημα εμπορίας ξύλου)



Άλλη μία επιλογή είναι να ζωγραφίσετε στον τοίχο ένα κεφαλάρι. Πάρτε ιδέες!


Επειδή εμένα θα με έπνιγε η τέντα πάνω από το κεφάλι μου, βρίσκω πολύ καλύτερη τη λύση της μπάντας με μία κομψή βέργα για στήριγμα.

Και το καλύτερο για το τέλος! Κομμάτια ξύλου σε ότι πάχος και μήκος βρείτε (λίγο τετραγωνισμένα δεν ειναι κακό) βάψτε τα λευκά ή ότι άλλο χρώμα σας βολεύει χρωματικά. Φροντίστε να διακοσμήσετε και το περιβάλλον ανάλογα για ένα άψογο αποτέλεσμα!
Κahi Lee είμαι μεγάλη θαυμάστρια της και θα έχετε σύντομα αφιέρωμα!

Φιλιά σε όλους
Βαλεντίνα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου