Τετάρτη 16 Νοεμβρίου 2011

DIY = ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ





Θυμάστε που είχα γράψει τι μπορείτε να κάνετε με τα αγαπημένα μου zig-zag; Ήρθε η ώρα να σας δείξω…..
Κάνοντας άνω κάτω τη βιβλιοθήκη μου με σκοπό να βάλω μια διακοσμητική τάξη στα πράγματα (ακόμη δεν τελείωσε αυτό το project) είχα μια ιδέα! Τη δική μου αποκλειστική γραφική ύλη και αξεσουάρ. Δεν την αξίζω;
Ε νομίζω πως την αξίζετε κι εσείς.

είμαι λάτρης του zig-zag και θα κρατήσει μια ζωή....
Εκτύπωσα σε μορφή word το αγαπημένο μου σχέδιο, αγόρασα μία διαφάνεια και με ένα ψαλίδι, χάρακα, κοπτάκι, έκανα τα υπόλοιπα. 
ε ναι πολύ ροκοκό, έπρεπε να το αλλάξω!



 Το ντύσιμο με τη ζελατίνα ήταν λίγο δύσκολο, γιατί δεν έχω υπομονή και κολλάει!!! Με αργές προσεκτικές κινήσεις όμως θα κάνετε θαύματα!



 Το δικό μου καλαθάκι αχρήστων είχε σχήμα γλάστρας και με δυσκόλεψε αρκετά στο να εναρμονίσω τα zig-zag και να το ντύσω με τη διαφάνεια. Προτιμήστε κάτι πιο τετράγωνο ή ένα κύλινδρο. 




Χοχο 
Βαλεντίνα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου