Τρίτη 22 Νοεμβρίου 2011

Oργανώνοντας τα φετινά Χριστούγεννα!




 Σήμερα ξύπνησα με το ζόρι και με γκρίνια, αλλά όσο περνά η ώρα, η διάθεση μου ανεβαίνει όταν έχω μια καλή ιδέα και προσπαθώ να βάλω τις σκέψεις μου σε τάξη για να την βάλω σε εφαρμογή.

Στη λίστα μου λοιπόν, άρχισε να προστίθεται, εκτός από το ημερολόγιο 2012 που τελείωσα το Σαββατοκύριακο (δώρο για όλους τους φίλους του blog γι' αυτό στείλτε μου email να σας το στείλω!) και μερικές κάρτες για τις επαγγελματικές υποχρεώσεις.
Eπίσης με περιμένουν μερικά αντικείμενα στο σπίτι, που θα βαφτούν λευκά και θα φανούν σαν νέα αντικείμενα στο χώρο πιά! Οπότε να περιμένετε ένα καινούργιο DIY.
Αποφάσεις: να ξεκινήσω νέο κύκλο μαθημάτων (το όσο ζω μαθαίνω είναι στάση ζωής για μένα τελικά) μίας ξένης γλώσσας και ένα δύο προγράμματα ακόμη φωτορεαλισμού.
Όλα αυτά πριν καλά καλά μπούμε στην τελική ευθεία του Δεκεμβρίου που θα μας φέρει το έτος 2012.

Μείνετε μαζί μου και θα ετοιμάσουμε μαζί τις φετινές γιορτές, οικονομικά και ζεστά, γιατί μας αξίζει η θαλπωρή και η ψυχική ηρεμία, έστω και σαν διάλειμμα από την μιζέρια της καθημερινότητας.

χοχο
Βαλεντίνα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου