Κυριακή 4 Δεκεμβρίου 2011

DIY ON WEEKEND


                                                                                                                                                                                          
4/12/2011 

Όπως καταλάβατε είχα και σήμερα μιά καλή ιδέα.....
 Είχα φτιάξει αυτά τα απαίσια κάδρα 2 χρόνια πίσω αλλά στην ουσία δεν τα τελείωσα ποτέ.
Τώρα που ανακαίνισα το δωμάτιο μου, πέσανε πάλι στα χέρια μου και έπρεπε να το εκμεταλευτώ.
 Τελικά άξιζε τον μικρό αυτό κόπο, γιατί δεν είμαι και κανένας καλλιτέχνης, απλά πέρασα διάφορα χρώματα στον μουσαμά.

Η τετράδα είναι έτοιμη..... τώρα το μόνο που μένει είναι να αγοράσω μια λεπτή ξύλινη πλάκα σε ότι χρώμα μου ταιριάζει και αμέσως θα έχω ένα τετράπτυχο δικό μου δημιούργημα!
χοχο
Βαλεντίνα

2 σχόλια:

  1. βλέπω είσαι σε δημιουργηκότατη διάθεση. Καλό βράδυ :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλημέρα! Ναι πάντα έχω όρεξη να κάνω κάτι, οτιδήποτε αφορά δημιουργία. Πως νομίζεις ότι διατηρώ σώας τας φρένας (λέμε τώρα). Καλή εβδομάδα να έχεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή