Τετάρτη 14 Δεκεμβρίου 2011

Le Bar


Get Out! Le Bar by Concepts by Catherine

Aγάπες μου! Συγνώμη που σας άφησα τόσες μέρες χωρίς νέα. Αυτή η έκλειψη και αυτός ο ανάδρομος Ερμής μας έχει καταστρατηγήσει κάθε τι θετικό αυτές τις ημέρες! Blame it on Hermes girls & boys and let it snow!
Ας είναι, εγώ βάζω την καλύτερη μου διάθεση πάντα, παρ' όλο που ήθελα να πνίξω μερικούς που κάνανε τα ματάκια μου να γεμίσουν δάκρυα αυτές τις ημέρες.....
Get Out! Le Bar by Concepts by Catherine
AΤο Le Bar λοιπόν, είναι τι άλλο, μερικοί κορμοί δέντρου, άρα μπορείτε άνετα με λίγη δουλειά να το φτιάξετε. Τα υπόλοιπα είναι μια τάβλα στα σωστά μέτρα, να την εφαρμόσετε καλά πάνω στον κορμό. Αν έχετε το μεράκι, κάντε μερικές τρύπες για τα μπουκάλια σας και έχετε στήσει ένα ιδιωτικό μπάρ στο σαλόνι σας ή και στον κήπο σας ακόμη!

Get Out! Le Bar by Concepts by Catherine
Το Le Bar της Concepts θα είναι διαθέσιμο την άνοιξη του  2012.

Σας φιλώ και να μου προσέχετε, όχι μόνο τη διακόσμηση αλλά και τους εαυτούς σας!
Χοχο
Βαλεντίνα

1 σχόλιο:

  1. όμορφη ιδέα. όσο για αυτούς που σε πείραξαν περιφρόνησε τους. Καλό σου βράδυ :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή