Πέμπτη 9 Αυγούστου 2012

COLOR ME!!! - COMBINATIONS

Tρελαίνεστε με τους συνδυασμούς και δεν ξέρετε τί να κάνετε; Δεν πειράζει, δεν έχουν όλοι αυτό το ταλέντο. Εγώ γιατί είμαι εδώ;
Βρήκα αυτά τα υπέροχα μαξιλάρια της Μaggie Galton από παραδοσιακά μεξικάνικα σχέδια, αν και μου θυμίζουν πολύ χαλάκια και κουβέρτες  χειροποίητες της γιαγιάς μου.
 Το μυστικό είναι να ξεχωρίσετε τα βασικά χρώματα και να τα συνδυάσετε με ένα δύο ταιριαστά χρώματα σε μικρότερες ποσότητες. Επίσης σε περίπτωση που θέλετε να αλλάξετε π.χ. το χρώμα στους τοίχους εγώ θα προτιμούσα το utterly beige της παραπάνω φωτό και θα έβαζα κουρτίνες στο μπλέ σκούρο του συνδυασμού με κάποιες πορτοκαλί πινελιές σε αντικείμενα (τα μαξιλάρια κ ένα βάζο είναι αρκετά) και λευκά κάδρα στους τοίχους ή καθρέφτη με λευκή κορνίζα.

 Ο αγαπημένος μου καλοκαιρινός συνδυασμός βέβαια είναι ο παραπάνω. Φανταστείτε ένα παραλιακό σπιτάκι ολόλευκο με μπλέ παντζούρια και το ντιβανάκι στρωμένο σε αυτά τα χρώματα και οι καρέκλες του τραπεζιού σαν αυτή παρακάτω.....
10-diy-furniture-makeovers

εμαγιέ λευκά πιατικά και καραβάκια αντικείμενα σκορπισμένα στο χώρο.... 

Χοχο 
Βαλεντίνα