Πέμπτη 10 Ιανουαρίου 2013

Φωτισμός και διακόσμηση


 Σε συνέχεια με τη χθεσινή ανάρτηση, δείτε πόσο υπέροχο είναι και αυτό το τρίπτυχο με το συρματόσχοινο που πρότεινα ;-) . Επίσης το φωτιστικό είναι από τα πιο αγαπημένα μου και μερικούς μήνες πρίν είχα δεί το post μιας bloger που έφτιαξε ένα πολύ παρόμοιο του με υλικά 100% οικονομικότερα του πρωτότυπου. 




 Όλοι ξέρουμε ότι πρέπει να διαλέξουμε ένα φωτιστικό που να ταιριάζει με το χώρο, αλλά όλοι κάνετε την πάπια όταν έρχεται η ώρα και μετά, ή αφήνετε μια λάμπα να κρέμεται από το νταβάνι ή πάτε και πετάτε το άσχετο φωτιστικό (ακόμη χειρότερα δηλαδή) και συνεχίζετε να κάνετε την πάπια με μεγάλη επιτυχία....




  Εδώ και ένα μήνα σκεφτόμουν πολύ έντονα (από τότε που έσπασε η λάμπα του κομοδίνου μου στη μετακόμιση) ότι ήρθε η ώρα να αποβάλλω πια την κλασσική συνήθεια να έχω μια λάμπα που πιάνει και χώρο. 

Η απλίκα βέβαια, είναι μία επιλογή, αλλά και πάλι μου φάνηκε ανατριχιαστικά κλασσική ιδέα. 

Χθές βρήκα και τις παραπάνω φωτό του ΙΚΕΑ και λέω κοίτα να δείς, σύμπτωση.


Πρίν δέκα μέρες λοιπόν, χάζευα σε μια φωτό τροχαλίες που κρατούσαν ένα καλώδιο και στην άκρη του κρεμόταν μια λάμπα...

Τότε άναψε και η δική μου εγκεφαλική λάμπα και ντιν! Μα ναι! Θέλω δυο λάμπες να κρέμονται από ένα καλώδιο, στηριγμένο στον τοίχο όμορφα και μιας που έχω δύο μπρίζες δεξιά κ αριστερά του κρεβατιού μου, τα καλώδια να καταλήγουν σε φις! 

 

Μόλις βρώ τα κατάλληλα καπέλα που θα ταιριάζουν στο δωμάτιο μου, περιμένετε να δείτε και την άλλη πλευρά του δωματίου μου (την κυρίως με το κρεβάτι δηλαδή).


.


Χοχο
Βαλεντίνα


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου