Πέμπτη 21 Φεβρουαρίου 2013

ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΜΕ ΥΠΕΡΟΧΑ ΔΩΡΑ! Go ahead Pennie make my Bed!



 Κάντε like στην σελίδα του Facebook (εδώ) και στη φωτογραφία του διαγωνισμού, για να είστε κι εσείς ένας από τους 10 τυχερούς σε όλη την Ελλάδα, με δώρο της δικής σας επιλογής από τα Pennie. Μην αργείτε, την Τρίτη 26/2 ανακοινώνονται οι τυχεροί!!!


Η PENNIE είναι μια ελληνικότατη εταιρεία, από τις λίγες που μας έμειναν στο χώρο πλέον και μάλιστα είναι μια αναπτυσσόμενη οικογενειακή επιχείρηση, στις φοβερές οικονομικά ημέρες που διανύουμε.


Οι τιμές της, ανταγωνιστικότατες, παθαίνεις σοκ! Μπήκα στο site που μπορείς να ψωνίσεις ακόμη και on-line στο ηλεκτρονικό τους κατάστημα (πάτησε εδώ) και να σου τα φέρουν σπίτι σου, χωρίς κόπο.


 Τελικά άρχισα να απορώ, γιατί στα κομμάτια να τρέχω στην άλλη άκρη της πόλης μου, σπαταλώντας χρήμα και χρόνο, σε ένα κατάστημα ξένων συμφερόντων που με αναγκάζει να τρέχω ως εκεί για να κάνουν οικονομία στην τσέπη τους και τελικά βλέπω πως πολλά, σχεδόν όλα τα κομμάτια μιας συλλογής όπως της Pennnie, μου καλύπτουν τις ανάγκες σε αισθητικό επίπεδο, αλλά και ποιοτικό!



 Τα σεντόνια τα βρήκα φανταστικά και μάλιστα μπείτε να δείτε τιμές να τρίβετε τα μάτια σας!!!

Αν ήξερα, τώρα στις γιορτές θα είχα πάρει δώρα στα ανήψια μου σεντονάκια, μπουρνουζάκια, στα αδερφάκια μου τραπεζομάντιλα για τα γιορτινά τους τραπέζια, ακόμη και για τις θείες μου ωραιότατα καρεδάκια, ξέρετε αυτά που βάζουν ακόμη και στην τν plasma για ομορφιά!


Ακόμη και για τον καλό μου βρήκα ζεστά πρωτότυπα μποτάκια παντοφλάκια για το σπίτι (τα οποία θα του κλέβω συνέχεια φυσικά). Αγαπήστε περισσότερο τα Ελληνικά μας προϊόντα και κάντε χαρούμενη όχι μόνο την τσέπη σας, αλλά και ολόκληρη την οικογένεια σας!


Χοχο 

Βαλεντίνα 


*Η παρούσα ανάρτηση δεν εξυπηρετεί εμπορικούς σκοπούς αλλά στηρίζει ελληνικά προϊόντα. Τα καταστήματα Pennie θα τα βρείτε online (εδώ) και στις παρακάτω περιοχές: 



 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου