Σάββατο 12 Απριλίου 2014

ΔΙΑΚΟΣΜΗΣΤΕ ΤΟ ΠΑΣΧΑΛΙΝΟ ΣΑΣ ΤΡΑΠΕΖΙ & ΠΩΣ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ΤΙΣ ΓΝΩΣΤΕΣ ΠΕΡΔΙΚΟΥΛΕΣ


 Σήμερα σκεφτόμουν τι να σας δείξω για να διακοσμήσετε το πασχαλινό σας τραπέζι.
Για το δικό μου έχω ήδη πολλές ιδέες και θα σας δείξω φωτογραφίες την επόμενη εβδομάδα, μόλις ολοκληρωθεί.
Προς το παρόν, είναι πολύ χαριτωμένο και διαφορετικό το γαλάζιο παστέλ, συνδυασμένο με κορδελίτσες, αυγά χρωματισμένα σε τόνους επίσης παστέλ και λουλούδια στις ίδιες αποχρώσεις. Πάρτε ιδέες φίλοι μου!


Κρατήστε τις αυγοθήκες και στολίστε σπασμένα αυγά, αντί για ανθοδοχείο, με λουλούδια ανοιξιάτικα (κατά προτίμηση αληθινά).








 Για τους φίλους που προτιμούν το minimal, έχω να προτείνω είτε το παραπάνω, που είναι ιδανικό για τραπέζι της ανάστασης, με μερικές μαργαρίτες ή παπαρούνες και κηροπήγια σε διαφορετικά ύψη.

Εμένα πάντως αυτά τα βαζάκια με ενέπνευσαν πολύ και θα τα προσθέσω στο πασχαλινό μου τραπέζι, αφού πρώτα μάθω να ζωγραφίζω λαγουδάκια....



 Άν πάλι  έχετε τα υλικά και το μεράκι, δύο πολύ δυνατές προτάσεις είναι ένας μικρός ανοιξιάτικος κήπος στο τραπέζι σας και ένα ποτιστήρι με όλα τα καλά του, αντί για στεφανάκι πασχαλινό!





 Οι ασπρόμαυρες προτάσεις φέτος είναι στο φόρτε τους (η αντικατάσταση του κόκκινου θα έλεγα) και φυσικά, εγώ θα κάνω σίγουρα μερικά μουστάκια στα αυγά μου, που τόσο τα λατρεύω!






 Κι εδώ, σας βρήκα έναν οδηγό με εικόνες, πώς να φτιάξετε τις παραδοσιακές μας ''περδικούλες'' στολισμένες πάντα με φυλλαράκια δικής σας επιλογής, τυλιγμένα σε τούλι ή καλσόν σφιχτά και τα βράζετε σε μια κατσαρόλα με μπόλικα φλούδια κρεμμυδιών.

Καλή επιτυχία!

 Χοχο
Βαλεντίνα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου