Παρασκευή 23 Ιανουαρίου 2015

ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΑ ΣΥΝΗΘΙΣΜΕΝΑ ....

Δέν ξέρω αν το έχετε αντιληφθεί όλα αυτά τα χρόνια που ταξιδεύουμε μαζί στο χώρο της διακόσμησης, αλλά το κύριο θέμα μου σε αυτό το μπλόγκ είναι πάντα ότι διαφέρει διακοσμητικά και όχι μικρές λύσεις για το πού θα βάλετε ένα αντικείμενο ή ένα έπιπλο.

Θα μου πείτε βέβαια, για στάσου βρε κοπελιά αλλά εγώ τι θα κάνω; Ότι κάνω κι εγώ φίλοι μου. Ψάχνω έστω και με οικονομικές λύσεις βέβαια, να φτιάξω μια εικόνα σαν τις παραπάνω. Δεν θα βολέψω απλά ένα βάζο στη βιβλιοθήκη που μπορεί να μοιάζει σαν να πάρκαρε κρουαζιερόπλοιο σε μικρολίμανο.
Η διακόσμηση είναι είναι ένα είδος τέχνης που στο ένα της κομμάτι  δίνει πρακτικές λύσεις και στο άλλο,  δημιουργεί όμορφες εικόνες. Αίσθηση πολυτέλειας δεν είναι μια τεράστια βιβλιοθήκη - κρυσταλλιέρα που αγόραζαν πριν τριάντα χρόνια οι μαμάδες μας για να κάνουν εντύπωση στις φίλες τους, σε ένα χώρο τριών τετραγωνικών.


Έξω από τα συνηθισμένα λοιπόν σήμερα, αλλά και κάθε φορά που θα επισκέπτεστε το μπλόγκ μου. Ένας καναπές σε τυρκουάζ χρώμα (το συνηθισμένο είναι καφέ ή μπέζ), γεωμετρικά σχήματα που μπορούν να αντικαταστήσουν στο χώρο τους συνηθισμένους πίνακες, παλέτες αντί για καναπέδες αλλά σε πολυτελή έκδοση, φωτιστικά σαλονιού που δεν είναι κρεμασμένα στο κέντρο του χώρου, αλλά στο πλάι με σκοπό να φωτίσουν τη σκοτεινή γωνία, ένας μπουφές που μοιάζει με έργο τέχνης.



Happy Friday!

Xoxo

Βαλεντίνα

1 σχόλιο: