Τετάρτη 14 Σεπτεμβρίου 2016

Σεπτέμβρης ξανά!

Πέρασε μια ολόκληρη χρονιά μακριά σας. Ο χρόνος ήταν πολύ περιορισμένος και οι δραστηριότητες πολλές. Επιπλέον, όταν δεν έχεις να πεις κάτι, τότε είναι καλύτερα να σιωπάς. Λίγο πολύ, όλα αυτά με κράτησαν μακριά σας.



Ότι έχω δημοσιεύσει, διαβάζεται ξανά και ξανά μαθαίνω από τα στατιστικά μου. Όμως εγώ δεν είμαι ευχαριστημένη. Οι επαναλήψεις με κουράζουν και το να κάνω το blog μου ενα site με συμβουλές και tips δεν είναι αυτό που θέλω σαν διακοσμήτρια. 

Επίσης, όλη τη χρονιά που πέρασε, σημείωσα αρκετά σημαντικά θέματα που θα ήθελα να ''αγγίξω'' από την προσωπική άποψη μου ως διακοσμήτρια, αλλά και από διάφορες μικρές εμπειρίες μου. 

Θέματα όπως: 

τάσεις διακόσμησης 2016-2017

γάμος και διακόσμηση

ανακαίνιση κατοικίας (περισσότερο εξωτερικά και ίσως διαμόρφωση κήπου) 

και κάτι που δεν ασχολήθηκα ποτέ ιδιαίτερα, διακόσμηση γραφείου επαγγελματικού χώρου.



Σας έχω δηλώσει πολλές φορές, πως ο Σεπτέμβρης γενικά είναι ο μήνας που με εμπνέει για αλλαγές, ανανέωση και σχέδια για το χειμώνα που έρχεται. Ο οποίος, είναι μια εποχή που δεν μου αρέσει καθόλου και πάντα προσπαθώ να είμαι απασχολημένη, για να περάσει όσο το δυνατόν γρηγορότερα.

Σύντομο το ραντεβού μας λοιπόν, με πολλή ανανέωση εμφανισιακή και θεματική!!!!  



Με πολλή αγάπη και πάρα μα πάρα πολλά φιλιά!

Χοχο

Βαλεντίνα 

Υ.Γ.
Δεν θα μπορέσετε να φανταστείτε πόσο μου λείψατε!

Ας ξεκινήσει το ταξίδι μας λοιπόν! Ακολουθήστε με φίλοι μου!!!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου