Τετάρτη 22 Μαρτίου 2017

ΚΟΥΡΤΙΝΕΣ!!! ΝΑΙ ΗΡΘΕ Η ΕΠΟΧΗ ΤΗΣ ΑΛΛΑΓΗΣ VOL.1

Τώρα που επιτέλους έρχεται η άνοιξη, θέλω μια αλλαγή στις κουρτίνες του σπιτιού μου. Μην επικεντρώνεστε στην κυρία και το σκύλο της, ρίξτε μια ματιά πίσω στις κουρτίνες....






 Είδατε πόσο διαφορετικά φαίνεται ο χώρος, αναλόγως από ποια γωνία κοιτάζετε;

Επίσης αν προσέξετε καλά, οι κουρτίνες έρχονται σε χρωματική αρμονία με το χαλί. Στις αποχρώσεις του καφέ-μπεζ. Μην κάνετε το λάθος σας παρακαλώ να συνδυάσετε την κουρτίνα με το χρώμα του καναπέ! Τον θεωρώ απαράδεκτο σαν συνδυασμό. Πλέον δεν συνηθίζεται καν ο συνδυασμός ίδιο πάτερν, κουρτίνα και μαξιλαράκια. Μόνο ίδιες αποχρώσεις χρωματικές.

Ωραία καλή μου κυρία και που να ψάξω για κουρτίνες; Αχ, πόσο σας καταλαβαίνω. Εγώ που θέλω και μια οικονομική λύση, θα πάω σε ένα κατάστημα - αποθήκη με υφάσματα. Για τα λίγα μέτρα που θέλω, μόνο για κουρτίνα μπορντούρας να συνδυάσω με τη λευκή μου κουρτίνα, το λιγότερο, ραμμένη από το κατάστημα, υπολογίζω πενήντα με εξήντα ευρώ.

Προτιμώ τα τοπικά καταστήματα, γιατί θα δώσω τα μέτρα που θέλω και ξέρω ότι θα έχω το αποτέλεσμα που θέλω. Διαφορετικά, λύσεις υπάρχουν για όλους! Πηγαίνοντας σε ένα πολυκατάστημα, ΙΚΕΑ, ΜΕRLIN, PRAKTIKER, επίσης μπορείτε να παραγγείλετε από το ιντερνετ ZARA HOME, H&M HOME και πάρα πολλά άλλα, στις ίδιες περίπου τιμές, ποιότητα σχετική και θα πρέπει να προσέξετε αν είναι σωστά τα μέτρα για να μην κλαίτε μετά.  

Στην επόμενη δημοσίευση θα δούμε σχέδια κουρτινών, ράψιμο, υφάσματα κ.α.

Χοχο
Βαλεντίνα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου