Κυριακή 10 Δεκεμβρίου 2017

ΑΝΑΝΕΩΣΤΕ ΤΗΝ ΕΙΣΟΔΟ ΤΟΥ ΣΠΙΤΙΟΥ ΣΑΣ - ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΓΙΟΡΤΕΣ!!!


Καθώς χάζευα διάφορα θέματα για να σας προετοιμάσω τις γιορτές φίλοι μου, είχα μια υπέροχη έμπνευση! Γιατί να μην μεταμορφώσετε την είσοδο του σπιτιού σας εσωτερικά, έτσι ώστε και μετά τις γιορτές να παραμείνει όμορφη και εντυπωσιακή;


 Βρείτε κλαδιά, κηροπήγια, φωτάκια, γυάλες, φαναράκια, τα μανίκια από παλιά πουλόβερ φτιάξτε τα κάλτσες για τον Αη Βασίλη! Παλιά παράθυρα κάντε τα ακόμη και καθρέπτες, στολίστε τα με στεφανάκια που είτε θα πάρετε έτοιμα, είτε φτιάξτε τα εσείς!




 Κουβερτάκια μέσα σε καλαθάκια και λεβάντες σε βάζα, δεμένες με κορδελίτσα πλεκτή της γιαγιάς, καφάσια που μπορείτε να τα φτιάξετε μαυροπίνακες και γιατί όχι, κόσκινα μετατρέψτε τα σε λάμπες ή και απλίκες. 















 Και τέλος, πάμε από τα ελαφρώς γιορτινά (που μπορείτε να κρατήσετε και μετά τις γιορτές για να σας μείνει η γλυκειά ανάμνηση των Χριστουγέννων) στους ξεκάθαρα εορταστικούς στολισμούς.










 Όσο για το δικό μου σπιτικό, ακόμη στολίζω αλλά μπορώ να σας δείξω τί έκανα με την είσοδο μου. Έχω λίγες επιλογές, καθώς η είσοδος είναι μικρή και έχω ένα μικρό επιτοίχιο ραφάκι.


 Στο ντεκόρ, έχει προστεθεί ένα μεγάλο λευκό φαναράκι και θα σας τη χρωστάω μια ολοκληρωμένη (και καλύτερη) φωτό με το γκί σε μια τενεκεδένια βάση ή πορσελάνινη. Η αμέσως επόμενη φωτό είναι από τον απέναντι καθρέπτη μου.


 Και σας αφήνω με τα αγαπημένα μου σπιτάκια φέτος. Τα σπιτάκια πάνω στον κορμό μου κόστισαν μόλις 2.00 ευρώ! Ένα ευρώ μου κόστισε το στολίδι σπιτάκι και άλλο ένα ευρώ η φέτα κορμού και τα κόλλησα με σιλικόνη. Σας αφήνω με ένα όμορφο και εύκολο DIY ομορφιές μου! 

Χοχο
Βαλεντίνα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου