Δευτέρα 17 Φεβρουαρίου 2014

LOFT ΣΤΟ BROOKLYN

Τα τελευταία χρόνια είναι συνηθισμένο φαινόμενο να αξιοποιούνται κατοικίες στο Brooklyn. Φυσικά, δεν ήταν πρίν κατοικίες τα περισσότερα κτίρια, αλλά βιοτεχνίες που μετατράπηκαν σε μεγάλα υπερπολυτελή διαμερίσματα με ενιαίους χώρους που βαφτίστηκαν loft.
 To αποτέλεσμα κάθε φορά είναι υπέροχο βέβαια.  Ακριβά υλικά, έπιπλα και διακοσμητικά στοιχεία μεν, αλλά τόσο λιτά που με την ματιά ενός απλού ανθρώπου που δεν είναι γνώστης, φαίνονται φθηνά, αλλά ποτέ δεν είναι ‘’φτηνιάρικα’’.

 Έχοντας την τύχη να ζω σε ένα υπέροχο σπίτι διακοσμητικά και λειτουργικά, άρχισα τώρα τελευταία να σκέφτομαι να κάνω αλλαγές, ενώ είναι σχεδόν τέλειο και πραγματικά δεν χρειάζεται ούτε μια πινελιά.

 Αυτές οι εικόνες μου θύμισαν τη δική μου πραγματικότητα. Τι να αλλάξεις σε ένα χώρο που ήδη είναι υπέροχος; Επεξεργαστείτε τις εικόνες που βλέπετε μια προς μια και σκεφτείτε τι θα μπορούσατε να αλλάξετε εσείς.
 Σας φαίνεται εύκολο;





σου τραβά έντονα την προσοχή ο πύργος με τους κύβους και με έβαλε σε σκέψεις, αν ήταν ένας πύργος από πολύχρωμα κεριά στο δικό μου coffe table;








 Ο άντρας μου βλέποντας αυτή τη φωτό του μπάνιου γέλασε, αλλά όταν του απάντησα γελώντας πως αν είχες όσα χρήματα έχουν οι ιδιοκτήτες του, τότε θα ήθελες να το διασκεδάζεις λίγο.....

Καλή μας εβδομάδα φίλοι μου.
Χοχο

Βαλεντίνα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου