Πέμπτη, 19 Σεπτεμβρίου 2013

ΒΙΤΡΙΝΕΣ & ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ

 Άν είναι κάτι που θαυμάζω στη διακόσμηση βιτρίνας, είναι η εφευρετικότητα του ανθρώπου. Η βιτρίνα έχει εξελιχθεί σε μια εικόνα που περνά μηνύματα, οπτικά φυσικά, αλλά είναι εντυπωσιακή η εφαρμογή του ρητού: ''μία εικόνα χίλιες λέξεις''.


Επηρεάζει τόσο πολύ τον άνθρωπο, που είναι ικανή από μόνη της να πουλήσει, να εντυπωσιάσει, να συζητηθεί, να γίνει κέντρο αναφοράς (ποιός δεν περιμένει πια το στολισμό μιασ βιτρίνας στα Harrod's την περίοδο των χριστουγέννων) και το πιο βασικό: περνάει μηνύματα στο κοινό.
 
Βιτρίνα διαφημιστικού γραφείου (βάζω στοίχημα δεν το σκεφτήκατε ποτέ αλλά η διαφημιστική ομάδα το σκέφτηκε!)

Η βιτρίνα περιέχει όλη τη βάση της διαφήμισης, διαφημίζω ένα προϊόν, βρίσκεται εκεί και το ''στολίζω'' με κάποια αξεσουάρ για να δείχνει περισσότερο ελκυστικό ή δημιουργώ εικόνες που θα μείνουν αξέχαστες.

βιτρίνα στο Βερολίνο φθινόπωρο 2013 - σκηνές από την καθημερινή μας ζωή, μια ντουλάπα που ξεχειλίζει μεν, αλλά το περιεχόμενο διαφορετικό από το συνηθισμένο, έτσι, για να κάνει εντύπωση



 Ο τηλεφωνικός θάλαμος, ακόμη και αν το κατάστημα δεν βρίσκεται στο Λονδίνο, σου δίνει την ψευδαίσθηση ότι βρίσκεσαι εκεί...


 Τί σχέση έχει μια καμηλοπάρδαλη στη βιτρίνα της Louis Vuitton? Καμία! Πρέπει να έχει; Οι εντυπώσεις έχουν κερδηθεί από όλους πάντως.....


Ο Louboutin μας προκαλεί έκπληξη που συνδύασε την σεξουαλικότητα μιας γόβα στιλέτο με ένα παιδικό παιχνίδι...

Μπορεί και να είναι στο Λονδίνο, μπορεί και όχι όμως...

Concept Fashion Group flagship store by King George Brussels


  
Η βιτρίνα είναι ένας ζωντανός οργανισμός που τρέφεται από το εμπόριο, εξελίσσεται και αναπτύσσεται με εκπληκτικούς ρυθμούς. Νομίζω πως παίρνει μεγάλες ποσότητες από την ενέργεια και το πάθος όλων όσων εργάζονται γι' αυτή.



 Το μέλλον της φυσικά είναι κατοχυρωμένο και σίγουρο, ακόμη και όσον αφορά την τεχνολογία. Η έκθεση αντικειμένων πάλι χρειάζεται την βιτρίνα, ακόμη και όταν τα αντικείμενα προβάλλονται εικονικά. 

Τώρα που το σκέφτομαι, πόσο εύκολα & συχνά θα σχεδίαζε ένας designer μια βιτρίνα ηλεκτρονική και πόσο χαμηλά θα έπεφτε το κόστος (αχ η αγωνία του εμπόρου). Και σε τι επίπεδα θα έφτανε αν ανάλογα με τις συνθήκες (καιρικές, ημέρα, βράδυ) άλλαζαν τα χρώματα και τα αντικείμενα θέση.

Φανταστείτε π.χ. την ημέρα να βλέπατε το ίδιο ρούχο ή παπούτσι - τσάντα σε όλα τα χρώματα εναλλάξ, το βράδυ να βλέπατε βραδυνό ντύσιμο και μια βροχερή μέρα, η βιτρίνα να άλλαζε αυτόματα σε αδιάβροχα ρούχα και παλτώ. Απο αυτό το σημείο και έπειτα, σας αφήνω να φανταστείτε εσείς τα υπόλοιπα.....

Χοχο

Βαλεντίνα 

1 σχόλιο:

  1. einai oles poli wraies..an kai stenaxwriemai pou stin ellada spania vlepoume entiposiakes vitrines..kai spania ws katholou stin larisa..filakia polla..me ta3idepses simera

    ΑπάντησηΔιαγραφή